Khamis, 29 Oktober 2009

hari ini aku masih di sini,,,


salam,,,hari ini ku masih di sini,,,aku tak tahu,,hari esok kan bertemiu ke belum,,,,,aku semakin hari semakinn,,jauhhhhh,,,,kenapa yekkk,,kekadang aku terasa mcam ssuatu aja,,,,takut lak ku fikir kan KEMATIAN itu,,,,takut,,,semakin,,aku takut,,semakin banyak ku ingat pada mu,,ya Allah ini,,kah hidayah atau dosa2 aku terlalu banyak,,,
anakku semakin membesar,,,,adekah aku,,,,telah,,tunaikan ,,,kewajipan ku,,menjadi ibu,,yg terbaik,,,untuk anak,,ku ini,,anak yg telah pergiu,,,,pergi meninggalkan kami,,,,,sungguh banyak,,,,kekesalan ku ,,,,sewaktu dulu,,,,aku terlalu jahil,,,huhuhu
sayang ku ,,,,,,
sayang ku insan biasa,,,,tak lari,,,dr melakukan kesalahan...
 kehadiran mu membawa sionar baru,,dlam hidup kami

Tiada ulasan:

Feeds

YA ALLAH


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com