Selasa, 16 Februari 2010

inas says: December 9, 2009 at 2:45 pm

salam smua….maaf ni first time saye masuk laman ni….nak kongsi pd kengkawan smue untuk menurunkan berat badan….raya haji lepas berat badan saya 68 kg…..saya memang risau…tak pernah2 berat cam tu sekali…ape taknye pg ptg mlm nasi…mkn tak jaga…..
saya kuatkan azam mesti turunkan berat badan saya ….saya buat pelan pemakanan dengan cara pagi minum oat @ biskut 3 kpg dan makan apple hijau, tengahari saya makan brown rice , ikan dan sup sayur, petang menu yg sama…..setiap hari saya mesti buat senaman aerobik 30 minit….hasilnya berat badan saya turun 61 kg tak sampai 2 minggu….
kepada kengkawan smue tukarkan nasi putih kepada nasi perang dan sekiranya mulut tu nk kunyah jek….makan jek apple hijau @ merah….jgn minum bergas @ manis…minum jus shj, jgn makan mknan ringan,
perlu diingat senaman pagi mesti dibuat sebelum pukul 10 pg dan petang atas pukul 6 ptg….
selamat mencube,,….dan kuatkan azam kita memang boleh punye….

[Balas Di Sini]

Tiada ulasan:

Feeds

YA ALLAH


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com